fredag, november 11, 2005

SPEED-LINK by Joellenbeck

SPEED-LINK by Joellenbeck

Endelig har jeg funnet en joystick som svarer til mine forvetninger. Helt siden jeg hadde en Commodore 64 og senere en Amiga så var det denne joysticken som gjalt. I PC sortimantet har det aldri vært en god joystick som svarte til mine gamle vaner, helt til jeg fant denne saken. Det er en "gammel" Competition Pro joystick med en USB tilkobling. :)

Har bestilt 1 stikke fra Tyskland, siden jeg ikke fant noen web butikker her i Norge som førte denne stikka. Hardware.no burde få en pris sammenligninger for stiker også, så man kan sjekke om noen data forhandlere fører visse artikler og hvor den er billigst, eller inne på lager. Stikka var billig, litt over 100 kroner med paypal betaling, men lurer litt på hva frakten blir, håper den er under grensa på 200,- som er moms grensen til Norge.