lørdag, november 19, 2005

NRK.no - Lydverket16.11.05

NRK.no - Lydverket

Dere må se på Lydverkets program 16.11.05 hvor et klipp kommer av Pearl Jam under Lydverkets program som er en hyllest til Neil Young og hans 60 års dag, hvor det under programmet kommer et klipp av Pearl Jams konsert i `92 i Oslo på Alaska. Jeg var i Oslo akkurat da, eller rettere sagt på sykehuset og kunne ikke være tilstede på akkurat denne konserten. Dette er noe jeg har virkelig angret på siden da, men under Lydverkets program er det et klipp av akkurat denne konserten. Det finnes altså et opptak av denne konserten et sted i NRK's arkiv. Er denne konserten kommet ut som en bootleg noe sted allers? Finnes det kopier av denne konserten tilgjengelig på tape et eller annet sted? Dette er noe jeg virkelig lurer på. Hvis noen leser dette og de sitter på kopi av denne konserten som bilde eller lyd så vil jeg at du tar kontakt med meg med en gang. :)