fredag, august 12, 2005

The Spectacular Rise and Fall of Commodore

The Spectacular Rise and Fall of Commodore

Har bestilt meg en bok som skal lese fra perm til perm når den jeg får den i posten. Dette er boken om min aller første "forelskelse", nemlig data. :)

Min historie begynte med Commodore 64 og tallløse netter spillende med den. Hvem kan vel glemme alle "fotball liga" duellene med mine kamerater, alle Olympiske Leker vi overvar både sommer som vinter, "Summer Games" og "Winter Games". Etter C64 så var det Amiga som tok mine ungdomsår, og jeg kan vel si at jeg er ennå svak for henne. Har fremdeles Amiga maskiner pakket ned og min samboer truer meg med å gi alle mine gamle kjærester til fretex.

Har planer om å sette de opp igjen slik at Mellet kan spille masse kuule spill om et eller to år. :)

btw; Visste dere at jeg var med på å utvikle AmigaOS 3.5? :)