torsdag, august 25, 2005

Olympus Mju-mini-S Blå

XD.NO

Har bestilt dette digital kameraet for å forevige Mellet, og diverse andre utstyr til dette kameraet som en bæreveske med et ekstras batteri og en minnebrikke med 512 MB med et xd grensesnitt som passer til dette kameraet. Posten har en fin ressurs tilgjengelig på nettet som man kan se hvor langt ordren har nått, så snart får jeg denne pakken.

Hmmm, nå må vel jeg kjøpe en xd kortleser til dataen så jeg får overført bildene lett. :)

Har også kjøpt meg en trådløs router av merket SMC på 108 MB/s fart med et tilhørende trådløst kort av samme merke og hastighet, men det er bare så synd at jeg leste i manualen til denne routeren at man ikke kan ha både trådløse enheter og kablede enheter tilkoblet samtidig til denne enheten. Synd, men sant. Så jeg får nok skaffe meg et til trådløst kort helst av samme merke, slik at jeg kan ha begge dataene på nett samtidig og Rakel, Cathrine og ikke minst Mellet blir fornøyd og har Pappa oppe i stua hele tiden han er hjemme med sitt nye Olympus Mju-Mini-S kamera og tar bilder. :)