onsdag, mai 04, 2005

Vil regulere jobb-surfing - Aftenposten Nettutgaven

Vil regulere jobb-surfing - Aftenposten Nettutgaven

Dette er et dødsstøt i tillegg til mp3 loven til dagens regjering. Tenk deg at du kan bli arrestert for å høre på mp3 du selv har rippet fra din egen cd som tilfeldigvis var kopibeskyttet fordi du skal kunne høre denne cd'en på bilspilleren din fordi den ikke kan spille av kopibeskyttede cd'er. Dette kan du altså få bot for med denne loven, tullete spør du meg. Det samme med en dvd plate som ikke kan spille av på din dvd spiller i stua, så du har laget en kopi av denne dvd platen slik at den blir sonefri og avspillbar på din stue dvd spiller.

Nå skal det altså bli forbudt å surfe på nettet i arbeidstiden, slik at ditt arbeid blir mer effektivt i henhold til arbeidsmiljø loven. Tror jeg skal få meg et arbeid hvor jeg kan sitte på nettet hele dagen og spillle av mp3 filer på min hackede dvd avspiller i stua hvor jeg kan se på kopierte dvd plater. :)