søndag, mai 01, 2005

MakeZine.com: Free TiVo: Build a Better DVR out of an Old PC

MakeZine.com: Free TiVo: Build a Better DVR out of an Old PC

Tenkte jeg måtte blogge denne web siden jeg har alle delene til en ekstra PC liggende her hjemme og trenger bare å bygge den ferdig, og denne kan jeg bruke til dette prosjektet slik at vi i huset kan bruke denne pc'en framfor tv'en. For å få denne på nettet trenger jeg bare en ekstra lang nettverks kabel, eller et trådløst nettverk. På denne websiden kan jeg få litt info på hvordan jeg skla sette opp dette nettverket med operativ system, eller programvare. Har allerede installert SlimServer på min mp3 samling på datarommet, så nå kan jeg både høre musikk på jobben og på maskinen jeg setter opp under tv'en. :)

Cathrine, Rakel og Mellet reiste på Fredag til ahkku i Nittedal og skal være der i hele 10 dager, håper de får en kjempefin tur dit. Jeg og Cathrine leverte selvangivelsen på nettet allerede på Torsdag, så vi unnslapp det problemet skattetaten har fått med alle etternølerne som prøvde å lever selvangivelsen på Lørdag. :)