torsdag, juni 07, 2012

Samsung Galaxy S II: Full Update Guide - CyanogenMod Wiki

Samsung Galaxy S II: Full Update Guide - CyanogenMod Wiki

Installerte den siste CyanogenMod Android systemet på min Samsung Galaxy S2 og det gikk fint, men jeg fikk litt småpanikk før jeg fikk greie på at det er en stor forskjell på å komme inn i "download mode" og "recovery mode"....



But for future reference....


Volume down + Home + Power = Download mode.

Volume up + Home  +  Power = Recovery mode.


Jeg må bare legge til at man burde ta den aller siste versjonen som er lagt ut av beta bilde og man MÅ huske på å legge til Google bildet til flashingen, og nei hvis man følger denne guiden så sletter den ikke bildene og applikasjonene som er fra før på mobilen.


Etter å ha brukt den siste versjonen av CyanogenMod 9 nå et par dager, vil jeg bare legge til at å ha "rootet" min Android og installert dette Android 4.04 bildet er meget fornøyd med systemet, men at batteriet på Samsung Galaxy S2 egentlig er litt for lite og blir tømt altfor fort..


Skal legge til et skjermbilde av min åpnings skjerm på mobilen tatt med applikasjonen AirDroid.
















Enhanced by Zemanta