tirsdag, september 09, 2008

Breivika Tekniske Fagskole

Data - Studietilbud - Breivika Tekniske Fagskole

Har begynte på denne skolen denne høsten 2008 og skal studere der i de neste 3 årene, og har begynt med Matte og Norsk fagene denne uken. I matte har vi startet med oppgaver som er forståelige for meg, men har fått tak i Mathcad 14 som kun er tilgjengelig for Windows, og en Ubuntu bruker som meg begynner å lete etter lignende programvare på linux. Har sett litt på Maxima, og skal teste den ut og se om jeg får brukt den på min lille snertne ASus Eee901 som er den bærbare som jeg bruker på skolen.

Denne undervisningen er samlingsbasert, så vi som er elever på denne undervisningen blir for det meste å jobbe med oppgaver hjemme og levere de via It's Learning web grensesnittet hvor også de har lagt ut undervisnings materiell og oppgaver til oss. Så nå blir man vel litt neddynget av arbeid......


Powered by ScribeFire.