torsdag, mai 04, 2006

www.lchsoft.net » TVAnyWhere 2.0

www.lchsoft.net » TVAnyWhere 2.0

Her har jeg funnet et lite program som laster ned tv tider av de norske tv kanalene, slik at du slipper å ha en avis med tv tider til alle kanalene du har på tv boksen din. Her kan du selv konfigurere hvilke kanaler som skal oppdateres, og hvilke tv kanaler du vil følge. Et meget kjekt lite program du kan ha kjørende i bakgrunnen som oppdateres daglig og du kan få programmet å sende deg en liten email slik at du ikke misser akkurat det programmet du vil se. :)

Et kjekt lite program.

Var også i går på Driv og så på Mari Boines konsert som var bra, men jeg har hørt bedre konserter med henne. Savnet også den eminente gitaristen Roger Ludviksen i bandet hennes. Vil ikke si at den nåværende gitaristen hennes ikke var bra, men Roger kan ta soloer som blåser fletta av deg på Mari konserter.

Har også blitt ferdig med å være statist i filmen til Nils Gaup om Kautokeino opprøret, og kommer ihvertfall en gang med i filmen. Det blir også laget en tv serie av denne filmen som kommer på NRK engang etter at filmen har hatt premiere. TV serien skal begynne der filmen slutter, så filmen er om tida før opprøret og ender med at opprøret skjer, og TV serien handler om tiden etter opprøret. Det er ihverfall slik jeg fik det med meg. Men gleder meg til filmen har sin premiere i 2007.