onsdag, mars 15, 2006

Pearl Jam Shows: 1993 June 26, Sentrum Scene Oslo, Norway

Pearl Jam Shows: 1993 June 26, Sentrum Scene Oslo, Norway

Må bare blogge denne konserten, siden det var den første Pearl Jam konsert jeg var på. Og den skal bli tilgjengelig som nedlastbar bootleg fra denne siden mot betaling, håper jeg da. Denne konserten bare må jeg få tak. :)

Fikk rede på denne siden fra rss feeden til "The Sky I Scrape", hvor de kom med den nyheten at du kan forhånds bestille Pearl Jams nyeste plate fra Pearl Jam, og i tillegg få en nedlastbar bootleg på kjøpet. Og jeg bet på tilbudet.

Set de også har den aller første konserten her i Norge tilgjengelig, nemlig den på Alaska på '92, og den også må vurderes hardt hvis den blir nedlastbar. Det som er litt synd med akkurat denne konserten, er at jeg var i Oslo området akkurat ved denne tiden, og ikke var på Alaska. Huff, huff, huff, det ergrer meg den dag i dag...... Men hvis jeg skulle ha vært der, så måtte jeg nok ha tatt meg dit i rullestol, siden jeg var kommet til Sunnaas sykehus rundt denne tiden.

Må også få med meg denne eminente tidslinjen til Pearl Jam, den har så å si alt du vil vite om Pearl Jam og litt mere.

Så Besken, denne konserten må vi få hørt igjen.... :)