søndag, september 11, 2005

The soon to be homepage to Molotov Cocktail.

The soon to be homepage to Molotov Cocktail.: "But, beware it's still under construction!"

Jeg fant fram til noe veldig artig for meg personlig, nemlig min første personlige hjemmeside som jeg lagde i 1996? når jeg bodde hjemme i Karasjok og hadde hjemmeside på Arcticnet som var internet tilbyderen i Karasjok når man surfet rundt på modem i hele 28' bauds fart hvis man var heldig og telefon linjen var snill. Her snakker man altså om sky høye telefon regninger og alt annet som hørte den tiden til. Denne fant jeg fram til på Internets arkiv når jeg plutselig innfant meg på arkivets hjemmeside og fant ut at jeg måtte teste ut arkivet og tastet inn min urgamle hjemmeside adresse. Trodde ikke den var vært å ta vare på, men så feil tok jeg, de har tilogmed tatt vare på min gjestebok. :)