torsdag, juni 09, 2005

Liquid Cooling System- BigWater 12cm Liquid Cooling System

Liquid Cooling System- BigWater 12cm Liquid Cooling System

Skal med hjelp av "Ofelas 1", Barnehage onkel Ronald, montere mitt første vannkjølings system i mitt Genbro Gamig Bomb kabinett litt senere i dag. Startet allerede i går med å planlegge hvordan slagplanen skal legges med å montere dette vannkjøling systemet i mitt lille kabinett og fant fort ut at her måtte det kabinett 'modding' til for å få dette vannkjølings systemet til å passe. Så jeg borret et hull på toppen av kabinettet i dag her på jobb som passer til radiatoren på 120 mm, så nå skal min pc vannkjøles så fort jeg kommer meg hjem og er ferdig på jobb og kan begynne å mekke videre på min data. :)

ps; Kalle, May Britt og Ronald var innom i går og snakket blant annet om Kalles muntlige eksamen nå på fredag, hvor han skal legge fram teorier på bla. overføringfer. Her prater vi om data overføringer som serielle, paralelle og alt mulig annet av data overføringer. Som alle "nørds" burde vite så er data språket binært, og består av tallene 1 og 0, så kan dere tenke dere Kalles definisjon av trådløs overføring?

Trådløs overføring = Løpe naken rundt og rope ut "IOIOIOIOIOIOIOIO". :)