torsdag, november 18, 2004

En veldig rar dag for meg personlig i dag.

Jeg har en veldig rar dag i dag personlig. Når jeg våknet opp så var jeg i bra humør, men så gikk jeg opp og lagde meg kaffe og matpakke, og da slo deg meg i hodet hvilken dato det egentlig var i dag. Den 18. November 1991 skjedde det en ulykke som skal følge meg resten av livet. Det har bestandig vært sånn etter denne ulykken at jeg har tenkt at denne dagen ikke har noen betydning for meg, og spesielt nå siden jeg har fått et annet syn på livet etter at Mellet ble født. Men det er bare sånn at tomheten bare kommer snikende som en tiger og utmatter meg helt på akkurat denne dagen. Det skal egentlig IKKE være sånn, men jeg har ingen unnskyldning på hvorfor akkurat jeg blir satt sånn ut på denne dagen.
[Listening to: Beyond This Life - Dream Theater - Live Scenes From New York (Dis (11:16)]